طراحی و ساخت برکه در باغ ویلا ها
نوشته شده توسط : Vahedi

طراحی و ساخت برکه در باغ ویلا ها

برای ساخت برکه در باغ ویلا ها ابتدا باید برکه را طراحی کرد. سپس نوبت به حفاری می رسد. حفاری را باید طبق اصول مشخص انجام داد.

ساخت برکه در باغ ویلا ها

ساخت برکه در باغ ویلا ها می تواند به زیباسازی فضا، کمک بسیار زیادی کند. برکه ها در باغ ها می توانند محلی برای رشد گیاهان و همچنین نگهداری بعضی از ماهی ها باشند. وجود برکه، باعث می شود فضای باغ شما به طبیعت واقعی نزدیک تر باشد. برای ساخت برکه باید مراحلی طی شود.

 

مراحل ساخت برکه

برای ساخت برکه در باغ ویلا ها ابتدا باید طرح برکه را مشخص کنید. برکه می تواند به شیوه های مختلفی طراحی شود. به طور معمول برکه ها را به نحوی طراحی می کنند که شکل هندسه خاصی ندارند. بعد از طراحی برکه نوبت به حفاری می رسد. حفاری برکه، طبق اصول مشخص و با شیب معینی انجام شود. در صورت تمایل، بعد از حفاری می‌ توانید در اطراف محیط برکه فضایی برای کاشت گیاهان در نظر بگیرید. بعد از مشخص کردن محل گیاهان، نوبت به پر کردن برکه می ‌رسد. اما نمی‌ توان برکه را همین طور بدون زیرسازی مناسب، پر کرد. بعد از زیرسازی نوبت قرار دادن آستر برکه می رسد. بعد از پر کردن برکه با آب، باید تجهیزات برکه را نیز در مکان مناسب قرار داد. این تجهیزات شامل موارد مختلفی مانند پمپ های آب می باشند. همچنین می توان از سنگ ها و گیاهان نیز برای زیبا سازی ظاهر برکه استفاده کرد.

خرید ماسه

پوکه بادامی

ساخت برکه در باغ





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: